Jeg ønsker å sende inn min telefon til service

Her kan du stille og få svar på mer generelle spørsmål.
bbadmin
Site Admin

Jeg ønsker å sende inn min telefon til service

Legg innav bbadmin » tir 03 jan, 2017 8:40 am

Ønsker du å sende din telefon til oss for service ?

Gjør deg kjent med prisene for reparasjon på https://ipimp.no/reparasjon og husk å benytte kommentarfeltet i kassen til en detaljert feilbeskrivelse. Skriv inn IMEI nummeret på produktet i Bestillingsreferansefeltet.

Innsending til oss er gratis om produktet blir reparert. Beløpet du betaler for denne varen vil bli trukket av når produktet er ferdig reparert. Du vil bli belastet ca 150,- for returfrakt.

Ved opplyste feil som er angitt i nevnte prislisten vil produktet bli reparert for denne prisen og returnert i Postoppkrav. Du betaler ved utlevering av produktet på postkontoret. I tilfeller hvor det oppdages andre (eller flere) feil vil du motta et prisoverslag på reparasjon fra oss. Velger du å reparere produktet trekker vi fra innsendingskostnaden. Ved avslått pristilbud blir produktet returnert for din kostnad og innsendingsgebyret anses som et feilsøkingsgebyr og blir ikke refundert.

Hva skjer når du bestiller denne varen?

Vi sender deg emballasje og fraktetikett i posten. Du pakker telefonen i esken, fester etiketten utenpå og leverer den på postkontoret. Husk å ta et bilde av eller notere deg sporingsnummeret så kan du følge med transporten på Posten.no

Hvor lang tid tar det?

Fra du har levert pakken på postkontoret til vi mottar den, tar det normalt 1-2 dager. Vi vil gjøre det vi kan for å få reparert produktet eller gitt deg prisoverslag samme dag vi mottar det. Returfrakten tar normalt 1-2 dager.

Har du flere spørsmål vedrørende denne tjenesten kan du stille dem i dette forumet.

Du kan bestille varen her:

Forsendelse med Posten følger Lov om Vegfraktavtaler (https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1974-12-20-68?q=Lov+om+vegfraktavtaler). Erstattningsansvar ved tap og skade er begrenset til 17 SDR pr kg (ca 200,-). Vi anbefaler at du kjøper tilleggsforsikring.

Gå tilbake til «Generelle spørsmål»